טיפים מעולים לבניית אתר אינטרנט שימכור

שתפו

אם אתם מעוניינים להתחיל תהליך של בניית אתר, אל תהיו מרוכזים רק בעיצוב של האתר או במוצרים והשירותים שאתם מוכרים. על מנת שהאתר שלכם יהיה אתר מכירתי, הוא צריך להיות הרבה יותר מאתר מעוצב. הרעיון הוא להפוך את הגולשים ללקוחות שלכם. אז איך עושים זאת בהצלחה? המשיכו בקריאה וגלו את הטיפים שלנו.

לבחור בחברת בניית אתרים מקצועית

אתם לא רוצים לבנות אתר חדש כל שנה. אתם רוצים אתר שתהיו מרוצים ממנו ושיהיה עם תשתית טובה. על כן, חשוב מאוד שתבחרו חברת בניית אתרים שיש לה ניסיון ומקצועיות בתחום. מעבר לכך, חשוב מאוד שתבדקו שיש לחברה המלצות וגם על הדרך תציצו בדף הבית שלה ותצפו בתיק העבודות. תיק העבודות כולל אתרים שהחברה בנתה ללקוחות. אם התרשמתם, הגיע הזמן להתקשר ולקבוע פגישה במשרדי החברה.

עיצוב מניע

העיצוב הוא חלק בלתי נפרד מתהליך בניית האתר. הוא צריך לתמוך במטרות של האתר. על כן, יש להטמיע כלים שיניעו את הגולשים באתר לביצוע פעולות של הוספת מוצרים לסל הקניה, הגעה לשלב הסליקה, הרשמה לניוזלטר וכו'.

תיאורי מוצרים ושירותים

אם יש לכם אתר אינטרנט מוכן, תצטרכו להשקיע בתהליך הקידום שלו. כי הרי זה לא מספיק לבנות אתר, צריך גם לקדם אותו בגוגל. קידום יגרום לכך שגולשים ימצאו אתכם בקלות. אחת הפעולות הראשונות תהיה לכתוב תיאורים למוצרים והשירותים שאתם מוכרים. עליכם לנסח תיאורים באותו האופן בו הגולשים יחפשו אותם. מעבר לכך, חשוב מאוד גם להשתמש במילות מפתח שיהיו מותאמות עד כמה שאפשר למוצרים והשירותים באתר.

פרטי יצירת קשר

יש המון גולשים שלא מעוניינים להשלים את העסקה באתר ומעוניינים לצור איתכם קשר להשלמת העסקה בטלפון. על כן, עליכם להשקיע בדף צור קשר הנמצא באתר ולבדוק שכל הפרטים שלכם ברורים ונגישים. כלומר שמופיעים פרטים כמו, טלפון, כתובת מייל ושיש גם טופס יצירת קשר (במידה והגולש רוצה שתחזרו אליו עם הפרטים).

טופס הרשמה

במידה והאתר שלכם דורש הרשמה, נסו לעשות את התהליך כמה שיותר קצר. אין מה לעשות, מרבית הגולשים לא אוהבים למלא טפסים ארוכים וסביר להניח שברגע שיראו טופס ארוך, הם עשויים לנטוש את האתר ולעבור לאתר אחר. על כן, הכי פשוט להשתמש בטופס קצר של מספר שורות. טיפ מאיתנו: נסו לקצר את ההרשמה לאתר באמצעות פרופיל פייסבוק.

עמוד שאלות נפוצות

נניח שיש גולשים באתר שלכם ויש להם שאלות, סביר להניח שברגע שהם לא ימצאו מענה לאותן השאלות, הם פשוט יינטשו את האתר. על כן, עליכם להקדים תרופה למכה ולבנות עמוד שכל כולו שאלות נפוצות. חשוב מאוד גם לבדוק את העמודים הפנימיים באתר ולראות שיש בהם את כל המידע והפרטים הרלוונטיים ושאין חוסר בפרטים.

תמונות וסרטונים

אין ספק שכאשר יש תמונות וסרטונים של מוצרים או שירותים, הדבר יכול להניע תהליכי מכירה. וודאו שהתמונות והסרטונים הם באיכות גבוהה. בדקו שבכל עמוד של מוצר או שירות, יש מספר תמונות או תמונה וסרטון.

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתרים
אחסון אתרים

אחסון אתרים

מי מאתנו אינו זקוק לשירותי אחסון אתרים? כל בעל עסק מוכרח להקם אתר כדי לפתח את שירותיו ולפרסם אותם, שהרי מרבית לקוחותיו באים דרך שורת

שיווק בנלאומי
בלוג

כשרוצים לפרוץ לשוק הבינלאומי

לא מעט חברות ישראליות מציבות לעצמן כמטרה, פריצה לשוק הבין הלאומי. הסיבה לכך לרוב נובעת מהעבודה שהשוק השיראלי, פורה ומוצלח ככל שיהיה, עדיין נחשב לשוק

דילוג לתוכן