אקסטרה קידום אתרים – שיווק מקצועי באינטרנט 

כבר בשנת 2006 כאשר תחום קידום האתרים היה עסוק בניסוי ותהיה, פרצה חברת אקסטרה קידום אתרים שוק תחרותי במיוחד והפכה אותו על פיו. אחד העקרונות המשקפים את החברה מדבר על ההקפדה על הנוכחות…

 כאשר כולם סקפטיים – אנחנו מבטיחים ומקיימים

 עולם הקידום הוא עולם תחרותי, יחד עם זאת, אקסטרה קידום אתרים פיתחה שיטת מחקר ושיטת קידום ייחודים אשר הופכת אותה לאחת החברות המובילות במשק בתחום הקידום ובתחום הידע בעולם מנועי החיפוש. תחום הקידום הפך לאחרונה לנושא רווי שהכניס אנשי מקצוע רבים מספור אל הזירה, כולם רוצים נתח מהמיקומים הראשונים של גוגל ומנועי החיפוש המתקדמים ברשת אבל האם אתם בטוחים שאתם נמצאים עם איש המקצוע הנכון שיוביל אתכם לשם?

אקסטרה קידום אתרים
אקסטרה קידום אתרים

 אקסטרה קידום אתרים, היא בין החברות המצליחות והמובילות ביותר בתחום, ונחשבת למומחית של תחומי השיווק באינטרנט. ( קידום אורגני, פרסום וניהול קמפיינים, בניית אתרי אינטרנט ועוד )

 הצוות המתקדם של אקסטרה קידום אתרים

באקסטרה קידום אתרים, תמצאו את אנשי המקצוע המנוסים והיעילים ביותר בתחום אשר נבחרים בקפידה ובדיקה מקצועית קפדנית. כל אנשי הקידום, ניהול הפרויקטים והשיווק בחברה  בעלי ניסיון וכברת דרך בחברות מקצועיות ומוכרות ובחברת אקסטרה עצמה. מהבעלים ועד למקדם האתרים ומנהל הפרויקטים כלל אנשי החברה מחויבים להביא תוצאות איכותיות ללקוח.

שירותי החברה

 

מאחר שבאקסטרה מאמינים כי תחום הקידום בשונה מעבודת פס היצור, יש צורך בעבודה מדוקדקת ויש לומר אפילו מחקרית ופיתוחית. ההשתלמויות והלמידה שעוברים כלל עובדי החברה מעת לעת יוצרות את אותן תוצאות אותן רואים לקוחות אקסטרה הרבים לאורך השנים ועד היום.

להיות ראשון זה מחייב

כאשר בוחרים חברת קידום אחת המחשבות שרצות בראש, היא כמה מהר, איש הקידום יוכל להביא אותי אל המיקומים הראשונים ו… האם זה בכלל עובד. בחברת אקסטרה יביאו אתכם אל קדמת הבמה באופן אפקטיבי ורלוונטי, יעצימו ויגבירו את התנועה באתרכם, ויתרה מכך יהפכו את אותה תנועה לאפקטיבית, קרי, יצירת עניין בקרב הלקוחות הפוטנציאליים של האתר והמרתם ללקוחות רוכשים ורווחיים.

הלקוחות שלנו

אחת ההוכחות היעילות ביותר למקצועיותו של עסק או חברה מתבטאת בכמות הלקוחות הקיימים שלו ובוותק שלהם. אצלנו באקסטרה  משקיעים בלקוחות הקיימים שלנו ובאמתחתנו עשרות לקוחות אשר צועדים איתנו יד ביד לאורך שנים ארוכות, כבר מתחילת דרכנו.

החזון שלכם – הוא החזון שלנו!

המטרה העיקרית של אקסטרה אותה אנו רואים לנגד עיננו היא להפוך את אתר האינטרנט של הלקוח לאתר רווחי לאתר אשר בשונה מאתרים רבים אחרים יוצר השקעה שמחזירה את עצמה.

האם אתם מוכנים להיות בפרונט או מעדיפים להמשיך לדשדש במאסף? צרו איתנו קשר עוד היום ותתחילו לראות תוצאות ! https://www.extra.co.il/ 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *