בעולם המודרני של ימינו המבוסס ברובו על טכנולוגיה מתקדמת ומחשוב עולה הצורך למצוא פתרונות מחשוב חכמים לעסקים קטנים וארגונים גדולים,  היום לכל עסק יש אתר אינטרנט מה שגרם לצורך של שירותים בתחום אחסון אתרים בצורה הכי יעילה, מקצועית ומאובטחת שיש.

כמו כן שירותים בתחום אבטחת מידע ובניית מערך מחשוב ארגוני שמבטיח התנהלות ללא תקלות וגורמים מפריעים לעבודה השוטפת. כך התפתח אחסון אתרים שמבוסס על טכנולוגיית ענן, מדובר על חיסכון כלכלי ומבחר שירותים חיצוניים באמצעות מחשוב ענן.

התפיסה של מחשוב ענן

חברות שירותי מחשוב לעסקים אבחנו את הצורך, של פתרונות מחשוב יעילים ומתקדמים לעסקים, וכחלק ממערך הפתרונות שלהם החלו המחשוב ענן, מדובר על קשת רחבה של שירותים החל מגבויים ועד אחסון של מידע בצורת ענן.

הכוונה במילה ענן היא שהמידע מגובה ומאוחסן על גבי שרתים חיצוניים בתנאי אבטחה והצפנה הגבוהים ביותר, היתרון הגדול של שירותי ענן הוא חיסכון כלכלי עצום, וכמובן גישה נוחה מכל מחשב למידע הרלוונטי.

חיסכון כלכלי

פתרונות מחושב ענן מחליפים את הציוד הפיזי של מערכות גיבוי, תשתיות מחשוב מורכבות ושרתים, כל אלה דורשות אנשי IT, מקצועיים, שיתחזקו את הציוד היקר הנ"ל, ויתפעלו את מערכות המחשוב בארגון. במקום כל הציוד היקר הזה ואנשי המקצוע, חברות שירותי מחשוב מציעות ללקוחות שירותי ענן ללא עלות של ציוד יקר ותמיכה סביב השעות על ידי אנשי מקצוע מיומנים ובעלי וותק בתחום שירותי IT.

איך אחסון אתרים משפיע על קידום אתרים

קידום אתרים אורגני מושפע מכמה אלמנטים תוכן איכותי באתר, הוספת דפי תוכן חדשים באתר, זמן שלוקח לאתר לעלות, וכמה קישורים של האתר שלכם נמצאים באתרים דומים מבחינת תוכן. לגוגל יש רובוט שעובר על מאות מיליונים של דפי אינטרנט ושומר את הכתובות שלהם, ככול שגוגל מבקר יותר פעמים באתרים מסוימים כך הוא מחזק אותם והם עולים בשלבים השונים במנוע החיפוש. תופעה הפוכה תהיה לאתרים שזמן העלייה שלהם איטי.

זמן התגובה של שרת האירוח אתרים, וזמן העלייה של האתר הם קריטיים בתחום הקידום. לכן חשוב איזה אחסון אתרים אתם בוחרים ואחסון ענן מעניק לכם את כל היתרונות בתחום של אכסון אתרים ובשילוב של חיסכון כספי.

לסיכום

חברות מחשוב לעסקים מציעות לכם העסקים את כל הפתרונות הכי יעלים ומתקדמים בתחום המחשוב, עם תמיכה של צוות מקצועי ומיומן, וחיסכון כלכלי עצום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *