הייעוד של דף נחיתה הוא לשמש כמוקד משיכה ראשוני לגולשים. זה ההבדל בין אתר לדף נחיתה – דף נחיתה הוא זרז שיווקי, בעוד שהאתר מספק מידע ושירותים. מה יותר נכון וראוי מדף נחיתה שמפנה לקוחות אליכם,מתוך עבודה נכונה של קידום אתרים ממומן? כשדף נחיתה בנוי היטב ומתפקד נכון הוא מושך לקוחות פוטנציאלים ומשאיר אותם עד שהם מבצעים את הפעולה הרצויה מבחינתכם – השארת פרטים או הגעה לאתר שלכם. עיצוב ואפיון נכונים ישאירו את הגולשים להישאר ולפעול בדף הנחיתה, והוא חייב להיות ממוקד ולהוות המשך ישיר למקום ממנו הגיעו אליו הגולשים.

כך תיגשו לעצב דף נחיתה:

כותרת – צריכה להיות קולעת וממוקדת, וכמובן רלוונטית לתחום בו האתר שלכם עוסק ולא לסטות מתחום זה, שכן דבר זה עלול להבריח גולשים מדף הנחיתה.

תמונה (או וידאו– בחרו תמונה איכותית ומושכת – תמונה או וידאו משובחים יגרמו לגולשים להישאר בדף הנחיתה. ניתן לשלב המלצות על העסק או תמונות מוצרים שנראות טוב. דאגו לערוך סרטון וידאו איכותי עם מוזיקת רקע טובה ועריכה טובה.

כותרת משנית – על הכותרת המשנית להחמיא לגולשים ולהזמינם להמשיך לקרוא, להיות ממוקדת ורלוונטית.

תוכן – את הטקסט כתבו באופן איכותי וללא שגיאות כתיב, שכן דבר זה עלול לגרום לגולשים להמשיך הלאה. דאגו להכניס מילות משלימות רלוונטיות למחקר מילות המפתח שלכם, שמשלימות לכותרת בתוך התוכן כמה פעמים אך לא באופן מוגזם – העיקר שהטקסט יהיה קריא ומלהיב.

"קריאה לפעולה" – Call to Action הקריאה לפעולה צריכה להיות ברורה ומשכנעת ולגרום לגולש לבחור בנקיטת פעולה כמה שיותר מהר. בחירת המילים חשובה מאוד וגורמת לעלייה בכמות הגולשים שיבצעו המרה בתוך דף הנחיתה או באתר שלכם.

כפתור "לחצו כאן" – בכפתור כתבו טקסט שיגרום לגולשים ללחוץ על הכפתור ולא להסס, כמו למשל – לחצו והתחילו בחוויה, או –כנסו עכשיו. הכפתור ימוקם לצד משפט הקריאה לפעולה ויבלוט.

טופס יצירת קשר– מטרת דף הנחיתה היא לגרום לגולש למסור את פרטיו ולהרשות לכם לפנות אליו. רצוי לכתוב משפט ממוקד ומושך בכותרת הטופס.

מיקום הדף – מקמו את דף הנחיתה בגובה המסך ואל תחרגו מגובה זה. אם תרצו להוסיף לדף הנחיתה פרטים נוספים שעשויים לעניין ויהיו כמובן רלוונטיים וממוקדים לתחום שלכם, ואת חושבים שיגרמו לגולשים לצור קשר עם העסק שלכם, תוכלו ליצור שטח נוסף שימוקם מתחת לשטח העיקרי של דף הנחיתה שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *