כתיבתה של תוכנית שיווקית באינטרנט שקולה לתוכנית בנייה של אדריכל. כתיבה לא נכונה או ביצוע היסודות באופן שגוי, יניבו לבניין לא יציב העלול להתמוטט בכל רגע. על כן, כאשר נרצה לכתוב ולהכין את התוכנית השיווקית הטובה ביותר עבור האתר שלנו, עלינו להיעזר במומחים בתחום אשר יבטיחו לנו את היסודות היציבים ביותר.

הסיבה העיקרית לצורך בתוכנית שיווקית באינטרנט היא למטרות קידום אתר בגוגל, שכן כל אתר היה רוצה להיות במקום הראשון ולקבל את החשיפה המקסימלית ביותר אצל גולשי האינטרנט. בכדי להיות מסוגלים לבצע מטלה זו נכונה, עלינו להיות מעודכנים בכל חדשות קידום אתרים כמו גם לדעת כיצד לקדם אתר נכונה. לא פעם נשמע על מקרים בהם גוגל הענישה אתר ובעליו נאלץ לבנות את האתר מחדש על כל ההוצאות המשתמעות מכך כמו גם הזמן המושקע.

סביבה תחרותית

 

בעידן בו הקדמה הטכנולוגית והאפשרויות הבלתי מוגבלות במרחב הווירטואלי, יותר ויותר אנשים עוברים לניהול ורכישת כל המוצרים באינטרנט. לא רבים התחומים בהם לא קיימת תחרות ולכן כל בעל עסק המקים אתר, מוצא את עצמו בתחרות ישירה אל מול המתחרים שלו והדרך היחידה שלו לגייס את הלקוחות, היא באמצעות קידום האתר, הצעת מבצעים אטרקטיביים ובניית פרסונה אינטרנטית אמינה. תחרות זו הובילה לירידת מחירים שבעלי העסקים יכולים לבצע תודות לעובדה שניהול חנות מקוונת, זולה משמעותית מאחזקת חנות.

כלל ידוע הוא כלל "6 השניות", כלל זה בעצם מדבר על העובדה שגולש יכנס לאתר ובמסגרת של 6 השניות הראשונות, יחליט אם הוא נשאר באתר או יוצא ועובר לאחר. בכדי ללכוד את הגולש, יש לבצע סט פעולות הנכון ומותאם לכל אתר באופן שונה. למשל, אם מדובר על חנות וירטואלית המתמחה במחירים נמוכים ובמוצרים ייחודיים, יש להבליט זאת כבר בעמוד הנחיתה הראשון בכדי לגרום לעניין ולכך שהגולש יהפוך ללקוח.

בניית התוכנית

 

לאחר ביצוע של סקר שוק והכרת הסביבה הקיימת בנישה במדוברת, יש לבנות את התוכנית המתאימה ביותר עבור קידום אתר בגוגל. מדובר בשלב הכרחי וכזה אשר אין לפסוח עליו, שכן הוא זה שיגדיר ויבנה את הבסיס לכל הפעולות שינקטו בהמשך. דרושים כישורים רבים וידע על מנת לבנות תוכנית מנצחת ויש לעקוב אחר חדשות קידום אתרים בכדי להישאר מעודכן. בעולם האינטרנט, בכל יום צצים טרנדים חדשים ומי שלא יעקוב אחריהם, עתיד להישאר מאחור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *