תחום קידום אתרים הוא תחום מאוד תחרותי אשר בעצם קובע את הדירוג של כל אתר באינטרנט מול אתרים אחרים המתחרים בו. חשוב לדעת כי כאשר אנו עושים קידום אתר אין אנו מנסים להשיג "ציון גבוה" אלא אנו שואפים להביא את האתר אותו אנו מנסים לקדם לדירוג הגבוה ביותר מבין כל שאר האתרים המתחרים. כמו בכל תחום אחר, גם בתחום קידום עסקים עלינו לבדוק את המתחרים על מנת לדעת כיצד לשים עצמינו במקום גבוה יותר בדירוג.

כיצד מתחילים?

לאלה מאתנו אשר עוסקים בתחום קידום אתרים יצא לא מעט להיתקל במצבים בהם על אף המאמצים הרבים שאנו השקענו בתהליך קידום אתר כזה או אחר, אנו פשוט לא מצליחים להביא את האתר לדירוג גבוה. בדיקת מתחרים בקידום אתריםכאשר אנו נתקלים בסיטואציה מתסכלת זאת, עלינו לפנות ולבחון את האתרים המתחרים – פעולה מאוד פשוטה. כל שעלינו לעשות הוא לגשת אל האתרים המתחרים ולבצע ניתוח פשוט שלו.

קידום אתרים – כיצד מנתחים אתר מתחרה?

כאשר אנו ניגשים לנתח קידום אורגני של אתר מתחרה ישנם מספר פרמטרים אותם עלינו לבדוק.

נתחו את האופטימיזציה של האתר המתחרה. שימו לב כיצד האתר בנוי מבחינת המבנה שלו, העיצוב, היררכית האתר ופרטים נוספים. כך תוכלו  לשפר ולהתאים את מראה האתר שלכם שיופיע בדירוג גבוה.

 

Image courtesy of Maggie Smith / FreeDigitalPhotos.net

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *