המאמן הפרטי שלי הוא אחד המוצלחים ביותר בתחום האימון. הוא גורם לעובדים שלי להיות יעילים יותר, הוא עוזר לי למצוא כל מה שאני צריך בזמן הנכון ובדיוק המרבי, אני מאורגן יותר ואפילו מצליח לבקר את העובדים שלי מבלי ליצור לחץ קיצוני ותחושה של אווירה משוחררת. מעבר לכך, גם התחרותיות עלתה ואפילו הסדר והארגון והרווחיות של העסק שלי עלו פלאים.

אני ממשיך לנהל את העסק והכול מתקדם בסדר מופתי מבלי שאקום מהכיסא, כאשר המאמן האישי שלי נמצא איתי בכל דקה. מי היה מאמין שהמאמן האישי שלי היא הוא בכלל ענן ממוחשב על המחשב האישי שלי…?

עידן התיקיות עבר מן העולם – גלו את טכנולוגית האחסון שתחסוך לכם מקום

התיקיות והתיוקים הפכו חיי רבים לסיוט, כמות בלתי נגמרת של ניירת, עבודת תיוק שאין לה סוף והמחשבה שאין מנוס מרכישת ארון חדש לקלסרים והתיקיות החדשות. מערכת הענן היא בדיוק אותה ארונית אחסון. ההבדל בינה לבין אותה ארונית היא המקום האינסופי שלה והיכולת המהירה שלה לאפשר לנו לשלוף נתונים מבלי להתאמץ ומבלי שייתפס לנו הגב. אותה מערכת תאפשר לנו לאחסן ולתייק באופן וירטואלי את הנתונים והמסמכים החשובים ולבצע גיבוי חכם למניעת אובדן ושמירה איכותית של המידע באופן מאובטח וראוי.

השולף המהיר במערב…. מציאת תיקיות, קבצים ומידע בלחיצת כפתור

אחד התחומים הבולטים ביותר בנושא שירותי מחשבו באמצעות ענן הוא נושא מהירות השליפה, שלא כמו תיקיות ומסמכים מסורתיים, התיקיות הממוחשבות ניתנות לאיתור על ידי חיפוש או גישה אל התיקייה הממוחשבת הנכונה. כך במקום לכרוע ולעלעל בקלסרים, מקליקים, מקלידים ומוצאים את המידע או המסמך הדרוש כהרף עין.

ניהול קבצים ושליטה על מסמכים ודוחות העסק

יכולת ארגון הקבצים במערכת הענן תהיה מותאמת לרוב לצרכיו של בית העסק וצורכי המשתמש, יכולת לקטלג כל פרט וכל תחום, מאפשרת לנו לחסוך זמן ולעבוד באופן אפקטיבי וכך ליצור מצב בו המערכת עובדת עבורנו ולא להיפך, כפי שהיה בעידן מסמכי הנייר ותיקיות הקרטון.

כיצד בוחרים תוכנת ענן והאם היא ניתנת להתאמה אישית?

חשוב מאוד לבחור את מערכת מחשוב ענן באופן שיתאים לצרכים האינדיבידואליים של בית העסק שלכם. קיימות חברות שזקוקים למערכת סטאטית ללא שינויים ניכרים, ומאידך, קיימות חברות אשר זקוקות לאפשרויות שינוי וחיווי משתנות בין מחלקה למחלקה. שימו לב שמערכת הענן שלכם מאפשרת שינוי ותפעול משתמשים, הרשאות וחלונות שיאפשרו לכם לנהל את המחסן שלכם, את המידע ואת העובדים באופן מאורגן ובאזורים נפרדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *