כך נמקסם את כוח המכירה (וקנייה) באתר האינטרנט שלנו

יוצאים מחוץ לקופסא – יוצאים מחוץ לאתר. האם קיימות דרכים טובות ויעילות יותר לקידום אתרים וקידום מכירות או שכבר מיצינו את כולם? חשוב מאוד להבין שהיכולת לתת מעניקה לנו את היכולת לקבל הרבה יותר ובאה לידי ביטוי באופן בולט במיוחד גם ובעיקר בתחום האינטרנט, באופן כמעט מיידי.

שימוש בכלים ובשיתופי הפעולה הנכונים, לא יעכבו את התוצאות מלהגיע – הידעתם, שדווקא שיתופי הפעולה באינטרנט הם אלה אשר אחראיים ללידים האיכותיים והרלוונטיים ביותר? 

על החלפת קישורים שמעתם – מה לגבי החלפת באנרים?

עולם קידום האתרים וקידום העסקים באינטרנט, מתבסס לא פעם על שיתופי פעולה, בין אם זה שיתוף קישורים בין אתרים ובין אם זה בתחום שיתוף הקישורים בתוך מאמר מקצועי של העסק, המוביל אל האתר המשלים. באנרים המובילים אל אתר שיתוף הפעולה, הוא נושא מעט שנוי במחלוקת אך הוכח שיעיל ביותר מבחינת מנועי החיפוש ומבחינת הלידים והלקוחות המגיעים אל בעלי העסק. היכולת לתרום באופן אמיתי לידע, לאינטרסים ולצרכים של הלקוח, נמדדת כאן ביתר שאת ומאפשרת לאתר האינטרנט להיות יעיל הרבה יותר.

מעבר לאינטרס השיווקי קיימת פה אמירה צרכנית חזקה מאוד, אשר גורסת שהגיע הזמן שתחום השיווק והצרכנות באינטרנט תהפוך למשתלמת לא רק למשווקים אלא גם ובמיוחד לצרכנים ובאה לידי ביטוי גם בתחום שיתופי הפעולה.

שיבוץ באנר מושך של משתף הפעולה המשלים, ושתילת באנר גם באתרי האינטרנט אותם אנחנו הסכמנו לקדם יהוו יתרון משמעותי, גם לאפקטיביות שלנו כלפי הלקוחות, וגם באשר לאפקטיביות של הלידים המגיעים אלינו.

אתרי אינטרנט משלימים – מצאו את תרנגולת הזהב שלכם

שיתוף פעולה, הופך את התחרות האינטרנטית למעניינת יותר ומאפשרת לנו לקבל יתרון משמעותי על פני המתחרים שלנו, כאשר אנו מציעים כמה דרכים לפתרונות, הקשורים באופן עקיף אך לעולם לא באופן ישיר לתחום העיסוק שלנו. שיתוף פעולה של אתר חדרי כושר עם חברה למכשירי כושר, שיתוף פעולה ושיווק מוצרי ותוספי תזונה הוא שיתוף אפקטיבי לשלושת המעגלים הללו. שיתוף פעולה בין חברת קידום, לכותב תוכן ומעצב שלטים, הוא מעגל קלאסי גם הוא, שבשום אינו יכול להוות תחרות בין אנשי המקצוע אבל בהחלט מסוגל ליצור קידום הדדי אפקטיבי הרבה יותר, באמצעות טכניקות שתפ בין אתרי אינטרנט ומציאת רוכשים לאתרי אינטרנט קיימים.

שיווק סמוי – דברו על שיתופי הפעולה שלכם כיתרון לעסק שלכם

מעבר לתרומה ההדדית הברורה בתחום שיתוף הפעולה באינטרנט, היכולת להגדיל ולהציג את העסק שלכם כעסק המציע מכלול שלם של פתרונות יכול להתבטא גם הוא ולצמוח מתוך שיתופי הפעולה הללו- מתן פתרונות חובקים בתוך תחום שלם אחד, כמו בתחום האתרים, תחום הספורט, הבריאות ואורח החיים, תחום הנופש הם רק חלק מהנושאים שניתן "לעלות כיתה"מבחינה שיווקית, באמצעות שתם באינטרנט ומציאת רוכשים לאתרי אינטרנט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *