עסק לקידום אתרים באינטרנט הוא עסק טוב, רווחי ויוקרתי, אולם יחד עם זאת, מצריך ניהול מאוד זהיר מבחינת התנהלותו החשבונאית. בשונה ממרבית העסקים שעובדים מול לקוחות פרטיים, עסק לקידום אתרים עובד מול לקוחות עסקיים שיש להם אתר אינטרנטי והם מעוניינים לקדם אותו במנועי החיפוש וברשתות החברתיות. לכן, בעסק זה על אחת כמה וכמה חשוב מאוד לשים דגש על ניהול תקין של חשבונות העסק וזאת כמובן על ידי תוכנה לניהול עסק.

 

חשיבותה של תוכנה לניהול עסק

הסיבה העיקרית לכך, שעסק שפעילותו קידום אתרים ישתמש בתוכנה לניהול חשבונות באופן מדויק, היא כמובן, שמירה על תיעוד לכל פעולה שמתרחשת בעסק. כלומר, לקוחות עסקיים שמבקשים לקדם את האתר שלהם, משלמים מידי חודש עבור שירות קידום ולכן, חברת קידום האתרים צריכה לדאוג להוציא חשבונית מס וקבלה לעסק מקבל השירות וכך כל חודש לחברות ועסקים רבים מקבלים שירות קידום אתר. חשוב שכל הלקוחות העסקיים ישמרו בתוך בסיס נתונים קבוע, המתאר בדיוק מתי קיבלו קבלה בפעם האחרונה ומתי יש להוציא חשבונית מס אם טרם הופקה. עסקים שעדיין בוחרים לעשות זאת באופן ידני, עלולים לפספס ולגרום לאי סדר בהפקת החשבוניות ללקוח ואף לחילוקי דעות מול לקוחות שיטענו כי לא קיבלו חשבונית, כאשר אתם סבורים שקיבלו.

מה ניתן לעשות עם תוכנת זו?

מעבר לפעולות הסטנדרטיות של התוכנה כגון: הפקת חשבוניות, קבלות, חשבונית מס קבלה, חשבונית עסקה וכיו"ב, משמשת התוכנה גם כתוכנה לניהול לקוחות ושמירת קשר עימם. בתוכנה נשמרים נתונים על כל לקוח וכך, ניתן לשלוף נתונים על כל לקוח קיים כדי להציע לו מוצרים חדשים, חידוש חוזה והגדלת הרווחים של החברה. כמו כן, התוכנה מאפשרת להפיק דוחות מרכזים המראים את סך ההכנסות או ההוצאות, חישוב המע"מ החודשי ואפילו ממשק סליקה.

חתימה אלקטרונית – לא עוד תורים בדואר!

כידוע, חשבוניות וקבלות נדרשות עבור כל בעל עסק שנותן שירות על ידי מקבל השירות. תוכנה לניהול עסק מקלה על העניין באמצעות חתימה אלקטרונית, שבאמצעותה ניתן לחתום על החשבונית המקורית ולשלוחה באמצעות המייל. זהו שדרוג שהקל רבות על עסקים רבים שנאלצו לעמוד מידי יום בפקקים ובתורי בנק הדואר על מנת להוציא חשבוניות ללקוחות שלהם. שליחת חשבונית סרוקה וחתומה בחתימה אלקטרונית, הינה חוקית לחלוטין ומוכרת על ידי רשויות המיסים בישראל. כמו כן, החשבונית הזו מהווה חשבונית מקור ואף מצוין זאת עליה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *